Anormalità cumuni di qualità di stampa in rotocalco è soluzioni

sdfxsx
dfgvfd

In u prucessu di stampa à longu andà, l'inchiostru perde gradualmente a so fluidità, è a viscosità aumenta in modu anormale, chì face a tinta gelatinosa, L'usu sussegwente di a tinta residuale hè più difficiule.

Causa anormale:

1, Quandu u solvente in l'inchiostru di stampa hè volatilizatu, a rugiada generata da a bassa temperatura esterna hè mischiata in a tinta di stampa (soprattuttu faciule in l'unità induve u cunsumu di tinta di stampa hè assai chjucu).

2, Quandu l'inchiostru cù alta affinità cù l'acqua hè aduprata, a nova tinta s'ingrossa anormalmente.

Soluzioni:

1, I solventi à siccazione rapida duveranu esse utilizati quant'è pussibule, ma qualchì volta una piccula quantità d'acqua entrerà in tinta di stampa quandu a temperatura hè alta è umida.Se si verifica una anormalità, a tinta nova deve esse rimbursata o rimpiazzata à tempu.A tinta residuale utilizata ripetutamente deve esse filtrata o scartata regularmente per via di l'implicazione di l'acqua è a polvera.

2, Discutete l'ispessimentu anormale cù u fabricatore di tinta, è migliurà a formulazione di tinta se ne necessariu.

Odore (residu di solvente): U solvente organicu in l'inchiostru di stampa serà in gran parte seccu in l'asciugatrice istantaneamente, ma u solvente di traccia residuale sarà solidificatu è trasferitu à a film originale per stà.A quantità di residui di solventi organici à alta cuncentrazione in a materia stampata determina direttamente l'odore di u pruduttu finali.S'ellu hè anormale pò esse ghjudicatu da l'odore di u nasu.Di sicuru, cù l'avanzamentu di a scienza è a tecnulugia, l'odore per u nasu hè cascatu significativamente.Per l'articuli cù esigenze più altu per i residui di solventi, strumenti prufessiunali ponu esse usatu per misurà.

Causa anormale:

1, A velocità di stampa hè troppu veloce

2, Proprietà inerenti di resine, additivi è leganti in inchiostri di stampa

3, L'efficienza di l'asciugatura hè troppu bassa o u metudu di asciugatura manca

4, U duct di l'aria hè bluccatu

Soluzioni:

1. Reduce in modu adattatu a velocità di stampa

2. A situazione di solvente residuale in tinta di stampa pò esse negoziata cù u fabricatore di tinta per piglià precautions.L'usu di solvente à secca rapida solu fa evaporà u solvente rapidamente, è ùn hà micca assai effettu per riduce a quantità residuale di solvente.

3. Aduprà disolvente di secca rapida o siccatura di bassa temperatura (asciugatura rapida farà a superficia di a tinta crusted, chì affetterà l'evaporazione di u solvente internu. L'asciugatura lenta hè efficace à riduce a quantità residuale di solvente).

4. Siccomu u solvente urgànicu residuale hè ancu in relazione cù u tipu di film originale, a quantità di solvente residuale varieghja cù u tipu di film originale.Quandu hè apprupriatu, pudemu discutiri u prublema di u residu di solvente cù i pruduttori di film è tinta originale.

5. Pulite regularmente u duct di l'aria per fà l'escavazione liscia


Tempu di Postu: Apr-14-2022