L'imballaggio à vuoto diventa sempre più pupulare in u almacenamentu di imballaggi alimentari di famiglia è in l'imballaggio industriale, in particulare per a fabricazione di alimenti.
Per allargà a durata di conservazione di l'alimentu, usemu imballaggi sottovuoto in a vita di tutti i ghjorni. L'imprese di prudutti alimentari utilizanu ancu sacchetti o film per imballaggi sottovuoto per diversi prudutti. Ci sò quattru tipi di imballaggi sottovuoto per riferimentu.
1.Imballaggio à vuoto in poliestere.
Incolore, trasparente, lucido, adupratu per i sacchetti esterni di l'imballaggio di retort, Bona prestazione di stampa, alte proprietà meccaniche, alta tenacità, resistenza à a perforazione, resistenza à l'attritu, resistenza à alta temperatura, resistenza à bassa temperatura. Bona resistenza chimica, resistenza à l'oliu, tenuta d'aria è ritenzione di fragranza.
2.Saccu à vuoto in PE:
A trasparenza hè più bassa chè quella di u nylon, a manu si sente rigida, è u sonu hè più fragile. Ùn hè micca adattatu per alte temperature è almacenamentu à fretu. Hè generalmente adupratu per materiali di sacchetti di vuoto ordinarii senza esigenze speciali. Hà eccellenti proprietà di barriera à gas, barriera à l'oliu è ritenzione di fragranza.
3.Saccu à vuoto in foglia d'aluminiu:
Opacu, biancu argentatu, anti-lucidità, micca tossicu è senza gustu, cù bone proprietà di barriera, proprietà di sigillatura à u calore, proprietà di schermatura di a luce, resistenza à alta temperatura, resistenza à bassa temperatura, resistenza à l'oliu, morbidezza, ecc. U prezzu hè relativamente altu, larga gamma di applicazioni.
4.Imballaggio in nylon à vuoto:
Adattu per articuli duri cum'è alimenti fritti, carne, alimenti grassi, funzione forte, micca inquinante, alta resistenza, alta barriera, picculu rapportu di capacità, struttura flessibile, bassu costu. Ecc. tali caratteristiche.
Data di publicazione: 16 di ferraghju 2023