Chì ghjè u megliu imballaggio per i grani di caffè

——Una guida à i metudi di preservazione di i grani di caffè

howtostorecoffee-640x480

grossista-sacchetti-cafè-300x200

Dopu avè sceltu i grani di caffè, u prossimu compitu hè di guardà i grani di caffè.Sapete chì i grani di caffè sò i più freschi in poche ore di tostatura?Quale imballaggio hè u megliu per priservà a freschezza di i grani di caffè ?I grani di cafè ponu esse guardati in a frigorifera?Dopu vi cuntaremu u sicretu diimballaggio in grani di caffèè u almacenamentu.

Imballaggio è cunservazione di i grani di caffè: caffè cù fagioli freschi

Cum'è a maiò parte di l'alimentu, u più frescu hè, u più autenticu hè.U stessu passa per i grani di caffè, più freschi sò, u megliu u gustu.Hè difficiuli di cumprà grani di cafè d'alta qualità, è ùn vulete micca beie cafè cun un gustu assai ridutta per via di u poviru almacenamentu.I grani di cafè sò assai sensittivi à l'ambienti esterni, è u megliu periodu di tastu ùn hè micca longu.Cumu guardà bè i grani di cafè hè un tema assai impurtante per quelli chì perseguiscenu un caffè d'alta qualità.

Chicchi di caffè

Prima, fighjemu un ochju à e pruprietà di i grani di caffè.Dopu chì l'oliu di grani di cafè tostati freschi hè arrustatu, a superficia avarà un splendore brillanti (eccettu per i grani di caffè tostati leggeri è fagioli speciali chì sò stati lavati cù l'acqua per caccià a cafeina), è i fasgioli cuntinueghjanu à subisce alcune reazzioni è liberate. diossidu di carbonu..I grani di caffè freschi emettenu 5-12 litri di diossidu di carbonu per kilogramu.Stu fenomenu di l'exhaust hè unu di i chjavi per distingue se u caffè hè frescu.

Attraversu stu prucessu di cambiamentu cuntinuu, u caffè cumminciarà à migliurà dopu à 48 ore di torrefazione.Hè ricumandemu chì u megliu tempu di tastu di u caffè hè di 48 ore dopu a tostatura, preferibile micca più di duie simane.

Elementi chì affettanu a freschezza di i grani di caffè

L'acquistu di grani di caffè appena tostati una volta ogni trè ghjorni hè ovviamente impraticabile per i moderni occupati.Guardendu i grani di caffè in u modu ghjustu, pudete evità u fastidiu di l'acquistu è ancu beie un caffè chì conserva u so gustu originale.

I grani di caffè tostati sò più teme di l'elementi seguenti: ossigenu (aria), umidità, lumera, calore è odori.L'ossigenu face chì u tofu di caffè si deteriora è si deteriora, l'umidità lavarà l'oliu aromaticu nantu à a superficia di u caffè, è altri elementi interferiscenu cù a reazione in i grani di caffè, è infine affettanu u gustu di u caffè.

Da questu avete da pudè inferisce chì u megliu postu per almacenà i grani di cafè hè un locu chì hè liberu di l'ossigenu (aria), seccu, scuru è inodore.È trà elli, l'isulazione di l'ossigenu hè u più difficiule.

Vasetti-chicca-a-media-aria-un-vaso-per-i-chicchi-di-caffè-Jar-Coffee-Familiarity-Tank-Vacuum-Conservation-300x206

L'imballaggio in vacuum ùn significa micca frescu

Forse pensate: "Chì hè cusì difficiule di mantene l'aria fora?Imballaggio à vacuumva bè.Altrimenti, mette in un vasu di caffè ermeticu, è l'ossigenu ùn entrerà micca.Imballaggio in vacuum o cumpletamenteimballaggio ermeticopò esse assai difficiule per altri ingredienti.Bonu, ma avemu da dì chì nè pacchettu hè adattatu per i grani di caffè freschi.

Comu avemu dettu prima, i grani di caffè cuntinueghjanu à liberà assai diossidu di carbonu dopu a tostatura.Se i grani di cafè in u pacchettu di vacuum sò freschi, u saccu deve esse apertu.Per quessa, a pratica generale di i pruduttori hè di lascià i grani di cafè arrustatu per un periudu di tempu, è poi mette in un imballaggio in vacuum dopu chì i fasgioli ùn sò più esauriti.In questu modu, ùn avete micca preoccupatu di popping, ma i fasgioli ùn anu micca u gustu più frescu.Hè bè d'utilizà l'imballaggio in vacuum per u caffè in polvere, ma tutti sapemu chì u caffè in polvere ùn hè micca u statu più frescu di u caffè.

Imballaggio sigillatuùn hè ancu micca un bonu metudu.L'imballaggio sigillatu impedisce solu l'entrata di l'aria, è l'aria cuntenuta in l'imballu originale ùn pò micca scappà.Ci hè un 21% di l'ossigenu in l'aria, chì equivale à chjude l'ossigenu è i grani di caffè inseme è ùn ponu micca ottene u megliu effettu conservatore.

U megliu dispositivu per a cunservazione di u caffè: Valvula di ventilazione unidirezionale

valvole romantic72dpi300pix-300x203valve-banner-300x75

A suluzione curretta hè ghjunta.U dispusitivu chì pò ottene u megliu effettu di priservà a freschezza di i grani di caffè nantu à u mercatu hè a valvula unidirezionale, chì hè stata inventata da Fres-co Company in Pennsylvania, USA in 1980.

perchè?Per rivisione di a fisica simplice di u liceu quì, u gasu ligeru si move più veloce, cusì in un spaziu cù una sola presa è senza gasu chì entra, u gasu ligeru tende à scappà, è u gasu pisanti tende à stà.Questu hè ciò chì a lege di Graham ci dice.

Immaginate un saccu imballatu cù grani di caffè freschi cù un spaziu restante pienu d'aria chì hè 21% ossigenu è 78% nitrogenu.U diossidu di carbonu hè più pesante di sti dui gasi, è dopu chì i grani di cafè producenu diossidu di carbonu, sprime l'ossigenu è u nitrogenu.À questu tempu, s'ellu ci hè una valve di ventu unidirezionale, u gasu pò esce solu, ma micca in, è l'ossigenu in u saccu diventerà menu è menu cù u tempu, chì hè ciò chì vulemu.

imagine 1

U menu ossigenu, u megliu u caffè

L'ossigenu hè u culprit in a deteriorazione di i grani di caffè, chì hè unu di i principii chì deve esse cunsideratu quandu selezziunate è evaluà diversi prudutti di almacenamentu di grani di caffè.Certi pirsuni sceglienu di fà un picculu pirtusu in u saccu di grani di caffè, chì hè veramente megliu cà un sigillu cumpletu, ma a quantità è a velocità di l'ossigenu chì scappa sò limitati, è u pirtusu hè un pipa bidirezionale, è l'ossigenu fora sarà. corre ancu in u saccu.A riduzzione di u cuntenutu di l'aria in u pacchettu hè di sicuru ancu una opzione, ma solu a valvula di ventilazione unidirezionale pò riduce u cuntenutu di l'ossigenu in u saccu di caffè.

Inoltre, deve esse ricurdatu chì l'imballu cù a valvula di ventilazione unidirezionale deve esse sigillata per esse efficace, altrimente l'ossigenu pò ancu entre in u saccu.Prima di u sealing, pudete sprime delicatamente l'aria quant'è pussibule per riduce u spaziu di l'aire in u saccu è a quantità di l'ossigenu chì pò ghjunghje à i grani di caffè.

Cume almacenà i grani di caffè Q&A

Di sicuru, a valvula di ventilazione unidirezionale hè solu u principiu di salvà i grani di caffè.Quì sottu avemu cumpilatu alcune dumande chì pudete avè, sperendu à aiutà vi gode di u caffè più frescu ogni ghjornu.

E se compru troppu grani di caffè?

In generale, hè ricumandatu chì u periodu di tassazione megliu di i grani di cafè hè di duie simane, ma se cumprà più di duie simane, u megliu modu hè di usà in u freezer.Hè ricumandemu d'utilizà sacchetti di congelatore richiudibili (cù u minimu aria pussibule) è di almacenà in picculi pacchetti, micca più di duie settimane per ognunu.Pigliate i grani di cafè una ora prima di usu, è aspettate chì u ghjacciu si rinfriscà à a temperatura di l'ambienti prima di apre.Ci hè menu condensazione nantu à a superficia di i grani di caffè.Ùn vi scurdate chì l'umidità affetta ancu seriamente u gustu di i grani di caffè.Ùn rimettite micca i grani di caffè chì sò stati tolti da u congelatore per evità l'umidità chì affetta u gustu di u caffè durante u prucessu di scongelu è di congelazione.

Cù un bonu almacenamentu, i grani di caffè ponu esse freschi finu à duie settimane in u congelatore.Pò esse lasciatu finu à dui mesi, ma ùn hè micca cunsigliatu.

I grani di caffè ponu esse guardati in a frigorifera?

I grani di cafè ùn ponu esse guardati in a frigorifera, solu u congelatore pò mantene freschi.U primu hè chì a temperatura ùn hè micca abbastanza bassu, è u sicondu hè chì i grani di caffè stessi anu l'effettu di caccià l'odori, chì assorberà l'odore di l'altri alimenti in a frigorifera in i fasgioli, è l'ultimu caffè preparatu pò avè l'odore. l'odore di u vostru frigorifero.Nisuna scatula d'almacenamiento pò resiste à l'odori, è ancu i fondi di caffè ùn sò micca cunsigliatu in u congelatore frigorifero.

Cunsiglii nantu à a preservazione di u caffè macinatu

A megli manera di almacenà u caffè macinatu hè di fà u cafè è beie, perchè u tempu di almacenamentu standard per u caffè macinatu hè una ora.U caffè frescu è macinatu conserva u megliu gustu.

Se ùn ci hè micca veramente manera, allora ricumandemu di mantene u caffè macinatu in un cuntainer ermeticu (a porcellana hè megliu).U caffè macinatu hè assai suscettibile à l'umidità è deve esse guardatu seccu, è pruvate micca di lascià per più di duie simane.

●What sò i principii ginirali di prisirvazioni granu caffè?

Cumprate fagioli freschi di bona qualità, imballate stretti in cuntenituri scuri cù venti unidirezionali, è guardate in un locu seccu è frescu, luntanu da u sole è u vapore.48 ore dopu chì i grani di cafè sò tostati, u gustu si migliurà gradualmente, è u caffè più frescu hè tenutu à a temperatura di l'ambienti per duie simane.

●Perchè a magazzini di chicchi di caffè sò tanti sopracciglia, sona cum'è un fastidiu

Semplice, perchè un caffè di bona qualità vale a pena.U caffè hè una bevanda assai ogni ghjornu, ma ci hè ancu una ricchezza di cunniscenze per studià.Questa hè a parte interessante di u caffè.Sentite cù u vostru core è tastà u gustu più cumpletu è puru di caffè inseme.


Tempu di post: 10-ghjugnu-2022