L'imballaggio di caffè hè in realtà un "materiale plasticu"

Fà una tazza di caffè, Forse l'interruttore chì accende u modu di travagliu per parechje persone ogni ghjornu.
Quandu si strappa u saccu di imballaggio è ghjittassi in a basura, avete mai pensatu chì, s'ellu si accumula tutti i sacchetti di imballaggio di caffè gettati ogni ghjornu, hè stimatu chì pò diventà una muntagna.Tutte queste prove di u vostru travagliu duru (paddling), induve sò andati tutti ?
Ùn avete mai avè imaginatu chì in realtà appariscerà in ogni angulu di a vostra vita di novu.Ùn vi maravigliate se un ghjornu vi dicenu chì u saccu chì portate hè fattu da un saccu di caffè chì una volta hà scartatu.I sacchetti di imballaggio di caffè ponu ancu esse trasfurmati in articuli di moda, è i materiali plastichi sò intornu à noi!

foto 1

Credu chì tutti sò familiarizati cù Nescafé 1+2.Da u principiu di i ghjorni studianti, à studià in a matina, stà tardi per preparà l'esami, finu à a prima volta in a sucetà, stà tardi per piglià u periodu di custruzzione... Stu picculu pacchettu di Nescafe 1+2. ci hà accumpagnatu per parechji ghjorni è notti.Hè una parte di a vita di parechje persone.prima tazza di caffè.

foto 2

Cumu l'aprenu pò esse senza "cafè" ?

Da u saccu di imballaggio convenzionale originale à l'imballaggio riciclabile attuale, l'imballaggio di Nescafé 1+2 diventa sempre più compactu, ligeru, ecologicu è sustenibile.Riflettu a tendenza di sviluppu di l'imballaggi in plastica da a so nascita:

Dopu avè inventatu u plasticu, l'inventore hà truvatu chì u plasticu pò esse riutilizatu è micca facilmente dannatu, cusì hè assai adattatu per u publicu generale per aduprà com'è saccu di imballaggio ogni ghjornu.À u mumentu di a nascita, i sacchetti di plastica cù tali caratteristiche sò stati veramente datu a missione di "prutezzione di l'ambiente".

Cù u sviluppu di a sucietà di merchenzie, l'esseri umani sò intruti in una era in quale a quantità è i tipi di merchenzie anu aumentatu drasticamente, è i plastichi anu occupatu gradualmente a forza principale assoluta di i materiali di imballaggio.À questu tempu, a ghjente hà scupertu gradualmente i prublemi ambientali causati da i plastichi - a maiò parte di i plastichi ùn ponu micca esse riciclati è riutilizati, è i metudi di dispusizione ùn sò micca più cà discarica è incinerazione.U plasticu intarratu in a tarra si degraderà à un ritmu estremamente lento, rottu in picculi particelle di plastica, è disperse in a terra;s'ellu hè incineratu, pruducerà ancu cumpunenti chì contaminanu l'atmosfera.

foto 3

Inquinamentu di i rifiuti di plastica

Ancu s'è u plasticu ci hà purtatu assai cunvenzione, a caratteristica di "intarrà a terra contaminata è brusgiate l'aria contaminata" hè veramente un mal di testa, è si svia ancu da l'intenzione originale di l'inventore.

Utilizà a tecnulugia per vultà à l'intenzione originale di prutezzione ambientale materiale.

Per riduce u cunsumu di risorse è a contaminazione ambientale causata da i plastichi, senza perde u so valore convenientu è faciule d'utilizazione, a pratica mainstream attuale hè di aumentà a freccia di l'usu ripetutu di i prudutti plastichi.In u campu di l'imballaggio di l'alimentariu è di e bevande, l'imballaggio in plastica hè efficiente è sicuru, è ùn pò micca esse rimpiazzatu da altri materiali per u mumentu.À questu tempu, truvà modi per fà questi imballaggi plastichi in imballaggi riciclabili è rinnuvevuli hè diventatu un hotspot di ricerca.

Cum'è una sucietà chì cura di l'armunia trà l'omu è a natura, Nescafé hè sempre impegnata à riduce u dannu causatu da i so prudutti à l'ambiente.Sviluppà prudutti è imballaggi più amichevuli di l'ambiente hè diventatu naturalmente unu di i travaglii impurtanti di l'ingegneri di Nescafé.Sta volta, anu cuminciatu cù u picculu pacchettu di Nescafé 1+2 !U saccu Nescafé 1 + 2 migliuratu usa 15% menu di pesu tutale di plastica cà l'imballaggio pre-migliuratu.Micca solu questu, ma a struttura di u materiale hè stata ancu rimpiazzata, facendu un pruduttu plasticu chì pò esse riciclatu è riutilizatu.

foto 4

Schema schematicu di a struttura materiale di a borsa di imballaggio di caffè Nestlé 1+2.

A stampa à a manca hè l'antica struttura di imballaggio, è a stampa à a diritta hè a nova struttura di imballaggio丨Furnita da Nestle Coffee

 

Un fantasticu viaghju di plastica riciclata

Pensate chì rimpiazzà i materiali micca riciclabili in l'imballu hè tuttu ciò chì ci hè?Innò, questu hè solu u principiu di a catena di valore circulare di plastica Nescafe è u principiu di u fantasticu viaghju di i plastichi rinnuvevuli.

foto 5

serie di trasfurmazioni.丨Fournitu da Nescafé

Quandu i sacchetti di imballaggio Nescafé 1 + 2 sò ghjittati in a basura riciclabile, seranu prima classificati, è questi sacchetti di imballaggio riciclabili entreranu in a pianta di riciclamentu è riutilizazione di plastica.Quì, i sacchetti sò pulverizzati, macinati, è trasfurmati in picculi particeddi, chì sò poi lavati è secchi per caccià u caffè residuale è altre impurità.Queste particelle di plastica pulite sò allora più distrutte.Infine, i particeddi plastichi sò estrusi è deformati, riprocessati, è diventanu a materia prima per a trasfurmazioni di plastica.

foto 6

Dopu à a serie di prucessi sopra, i sacchetti di imballaggio Nescafé 1 + 2 sò trasfurmati in materie prime di trasfurmazioni di plastica è entra in a fabbrica di novu.Quandu avemu riunitu di novu, sò stati trasfurmati in prudutti di plastica cum'è i ganci di vestiti è e montature di occhiali, chì sò diventati parte di a vita di tutti, è ancu diventanu un saccu verde di caffè Nescafé trendy è cool.

foto 7

Borse trendy realizzate da Nescafé 1+2 riciclaggio e riciclaggio丨Nescafé offre

Ùn m'aspittava micca chì un pacchettu di caffè inconspicuous chì avete buttatu via vi ritrovassi in una manera cusì fresca.Pudete sempre truvà u Nescafé 1+2 in questa borsa di moda ?

Prutegge a terra, cuminciate da amparà à scaccià a basura  

  

Hè faciule da dì, ma ci vole veramente assai sforzu per cambià da una borsa Nescafé 1 + 2 à una borsa fresca di moda.

U sviluppu è u riciclamentu di imballaggi amichevuli di l'ambiente richiede costi umani è materiali più alti per assicurà a ricuperazione completa è a riutilizazione di l'imballaggi.Nestle Coffee sceglie di piglià una rispunsabilità suciale cusì, chì hè di guidà più cunsumatori à sceglie un imballaggio più ecologicu è trasmette u cuncettu di risorse rinnuvevuli.

 

In u viaghju di fantasia di u riciclamentu di plastica, noi, cum'è cunsumatori ordinali, simu in realtà una parte chjave.

foto 8

 I criaturi marini ponu facilmente manghjà i rifiuti di plastica丨Figure Worm

Gettà una paglia di plastica micca rinnuvevule di menu pò salvà una tartaruga di mare più piantu;cunsumà un saccu più di cafè riciclabili pò salvà u stomacu di una balena mamma da un pezzu di plastica.Camminendu à traversu a sucetà culurita di merce ogni ghjornu, quandu entra in un magazinu di cunvenzione, sceglite l'imballaggi riciclabili quant'è pussibule.

foto 9

Ricurdatevi di scaccià i sacchetti Nescafé 1+2 chì avete bevutu in a basura riciclabile 丨 Tiro reale

 

Agisce inseme è cuntribuisce à l'ambiente.A prossima volta, ricordate di scaccià i sacchetti Nescafe 1 + 2 chì avete bevutu in a basura riciclabile.Cù a vostra participazione, u materiale plasticu farà una grande diferenza!


Tempu di Post: 31-May-2022