Chì ghjè a diffarenza trà a stampa digitale è a stampa tradiziunale

Attualmente hè una era di digitalizazione di l'infurmazioni, ma u digitale hè a tendenza.A camera di film warp hà evolutu in a camera digitale d'oghje.A stampa hè ancu in corso.A stampa digitale lanciata da a stampa rapida Packmic hè un novu pruduttu in linea cù The Times.A stampa digitale hà vantaghji più incomparabile chè a stampa tradiziunale.

stampa digitale (1)

A stampa rapida Packmic hà lanciatu a stampa digitale, hà trè vantaghji cumparatu cù a stampa tradiziunale.

stampa digitale (2)

1, Facile è cunvene per operà

Comparatu cù a stampa tradiziunale, chì pò salvà u prucessu di film, imposizione, stampa è altri prucessi.Per tutti i prucessi pudemu generà direttamente documenti in u software di l'uffiziu è u software di cuncepimentu è li trasmette à stampa digitale.

2, migliurà l'efficienza

In u prucessu di stampa digitale, i Clienti ponu mudificà i fugliali in modu flessibile, in modu chì i clienti ponu sbarazzarsi di stampa rigida, migliurà assai l'efficienza è rializendu l'inventariu di stampa zero.

3, Nisun MOQ per ordini

In cunfrontu cù a stampa tradiziunale, a stampa digitale pò inizià a stampa cù 1 foglia, chì permette à l'utilizatori di gode di una stampa di alta qualità.

U putere di a stampa digitale hè l'usu di l'urdinatore per a tipografia di cuntenutu, dicendu addiu à u piombu è u focu chì a stampa tradiziunale hà bisognu à aduprà, Allora hè una nova tappa in a tecnulugia di stampa.

Inoltre, a stampa digitale hè ancu libera da restrizioni geografiche è geografiche, è u documentu preparatu hè mandatu à traversu a reta, è u documentu pò ancu esse stampatu in altrò.

In più di u testu, a stampa digitale pò ancu stampà l'imaghjini, è cù l'avanzamentu di a tecnulugia, a stampa digitale pò mantene perfettamente u culore originale di l'imaghjini senza causà perdita di culore.

U prugressu di u tempu hà purtatu innuvazioni tecnologiche.Quessi sò i vantaghji di a stampa digitale di Packmic Quick Printing nantu à a stampa tradiziunale.Cù l'avanzamentu di a tecnulugia, Cridemu chì a stampa digitale diventerà sempre più perfetta.

stampa digitale (3)
stampa digitale (4)

Tempu di Postu: Apr-06-2022