Chì ghjè l'imballaggio di u caffè?Ci sò parechji tippi di sacchetti di imballaggio, e caratteristiche è e funzioni di e diverse sacchetti di imballaggio di caffè

banner 2

Ùn trascurate micca l'impurtanza di i vostri sacchetti di caffè tostu.L'imballu chì sceglite affetta a freschezza di u vostru caffè, l'efficienza di e vostre operazioni, quantu prominente (o micca!) U vostru pruduttu hè nantu à u scaffale, è cumu si posiziona a vostra marca.

Quattru tippi cumuni di sacchetti di caffè, è mentri ci sò una larga varietà di sacchetti di caffè in u mercatu, quì sò quattru tipi, ognunu cù un scopu sfarente.

1, alzati saccu

"I sacchetti di caffè stand-up sò un tipu assai cumuni di sacchetti di caffè nantu à u mercatu", disse Corina, enfatizendu chì tendenu à esse menu caru cà alcuni altri.

Questi sacchetti sò fatti di dui pannelli è un gusset di fondu, dendu una forma triangulare.Anu ancu spessu un zipper resellable chì aiuta à u caffè mantene più longu, ancu quandu a borsa hè stata aperta.Questa cumminazione di prezzu bassu è alta qualità rende i sacchetti stand-up una scelta populari per i roasters di picculi è mediu.

U crotch à u fondu permette ancu à u saccu di stà nantu à un scaffale è hà assai spaziu per un logò.Un designer talentu pò creà un saccu attraente cù questu stile.I torraturi ponu facilmente riempie u caffè da a cima.L'apertura larga rende l'operazione faciule è efficiente, aiutendu à prucede rapidamente è liscia.

2, borsa à fondu pianu

"Questa borsa hè bella", disse Corina.U so designu quadratu li rende liberu, dendu un statutu di scaffale prominente è, secondu u materiale, un aspettu mudernu.A versione di MT Pak hà ancu i zippers di tasca, chì Corina spiega chì sò "più faciuli da richiudere".

In più, cù i so gussets laterali, pò cuntene più caffè in un saccu più chjucu.Questu, à u turnu, rende u almacenamentu è u trasportu più efficaci è più adattati à l'ambiente.

Questu hè u saccu di scelta per Gold Box Roastery, ma Barbara hà ancu assicuratu chì anu compru un saccu cù una valvula "per quessa chì u caffè pò esse degassed è invechjatu cumu si deve".A vita di scaffale hè a so primura priorità."Inoltre", aghjusta, "a cerniera permette à i [clienti] di utilizà una piccula quantità di caffè è poi richiude u saccu in modu chì ferma frescu".L'unicu inconveniente di u saccu hè chì hè più complicatu di fà, cusì tende à esse un pocu più caru.Roasters bisognu di pisà i vantaghji di a marca è a freschezza versus u costu è decide s'ellu vale a pena.

3, borsa à gusset laterale

Questu hè un saccu più tradiziunale è hè sempre unu di i più populari.Hè cunnisciutu ancu com'è una borsa laterale.Hè una opzione robusta è durable chì hè perfetta per assai caffè."Quandu a maiò parte di i clienti sceglienu stu stile, anu bisognu à imballà parechji grammi di caffè, cum'è 5 liri", Collina m'hà dettu.

Sti tipi di sacchetti tendenu à avè u fondu pianu, chì significa chì ponu stà nantu à i so propiu - quandu anu u caffè in l'internu.Corina indica chì i sacchetti vacanti ponu fà solu s'ellu anu un fondu plegatu.

Puderanu esse stampati da tutti i lati, facenu fàciule di marca.Tendenu à costu menu cà altre opzioni.Per d 'altra banda, ùn anu micca zippers.Di solitu, sò chjusi rotulendu o plegate è cù cinta o cinta di stagno.Mentre ch'elli sò faciuli di chjude stu modu, hè impurtante di ricurdà chì ùn hè micca efficace cum'è un zipper, perchè i grani di cafè ùn sò micca generalmente freschi per longu.

4, saccu pianu / saccu cuscinu

Questi sacchetti sò in una varietà di dimensioni, ma i più cumuni sò pacchetti unicu."Se un tostatore vole un saccu chjucu, cum'è una mostra di i so clienti, ponu sceglie quellu saccu", disse Collina.

Mentre chì sti sacchetti tendenu à esse chjuchi, ponu esse stampati in tutta a so superficia, furnisce una bona opportunità per a marca.Tuttavia, tenite in mente chì stu tipu di saccu hà bisognu di supportu per stà ghjustu.Per esempiu, sè vo vulete vede in una cabina, avete bisognu di una multi-piattaforma o di una cabina.


Tempu di posta: 02-02-2022